luni, 15 martie 2010

Da.Vreau.



Nu multi vor sa recunoasca modul in care mediul in care esti te influenteaza.Corpul,respiratia, sangele tau, toate se misca in propiul ritm, iar sunetele si miscarile din afara lui mereu trebuie sa fie in concordanta cu sufletul.
Dar cel mai puternic domina, si cum rasa umana este mult prea neinsemnata in fata naturii, aceasta din urma ne domina.
Psihicul meu striga ajutor.Atatea luni de frig, atatea luni de ploaie, zapada si frig. Frig ce prin insistenta lui, mi-a ajuns pana in suflet. De data asta Primavara se lasa mult prea mult timp asteptata. Ochii tanjesc dupa culoare verde, degetele dupa finetea petalelor florilor de zarzar, nasul de mirosul primaverii iar fata...mai ales fata...de caldura timida a soarelui cel crud de Martie.

E simplu. Vreau sa vad cum din nimic, totul devine din nou verde.




----------------

Spre surprinderea mea, ziua de azi mi'a rezervat se pare si un lucru bun. Am primit un premiu:D Chiar asa:D
Multumesc mult Cris :X

Acord premiul unei foarte vechi si bune prietene, Nico.


Sapte:

-urasc iarna
-imi iubesc zodia
-toti trandafirii care ii primesc ii usuc si ii pastrez
-nu pot "supravietui" fara mic dejun
-colectionez lumanari parfumate si masti venetiene
-ma atrage supranaturalul
-nu mi'e frica sa iubesc

Un comentariu:

CC Power spunea...

la cat de des portezi, aimai primit un premiu :D

http://after-w0rk.blogspot.com/2010/04/need-my-spf14-sunscreen-sunshine-award.html